Veranderen van leverancier? Waarom niet!

Snel en eenvoudig van gas- en elektriciteitsleverancier
veranderen met Poweo

Van gas- en elektriciteitsleverancier veranderen voor mijn huidige woonst? Wat als ik durfde?

U hebt al zelf uw bank gekozen en uw operator voor telefonie en internet. Waarom deze vraag niet stellen over uw energieleverancier?

Veranderen van leverancier voor elektriciteit of aardgas betekent niet dat uw installatie of teller veranderen. De energie wordt nog steeds naar uw woonst gebracht door de distributienetbeheerders (DNB) die voor alle leveranciers dezelfde zijn.

Veranderen van leverancier voor elektriciteit of gas in uw huidige woonst is een eenvoudige formaliteit die maar een paar minuten duurt.
Poweo doet alles, of u nu eigenaar of huurder bent.

Het aanbod van elektriciteit en gas bij Poweo is geheel vrijblijvend wat betreft de duur. U bent vrij om het contract op elk moment kosteloos te verbreken en naar een andere leverancier over te stappen.

Door voor een Poweo Fix aanbod te kiezen, kiest u voor transparantie en zekerheid over een vaste prijs tijdens de looptijd van uw contract. U weet precies hoeveel u zult betalen voor de energieprijs tijdens de volledige looptijd van uw contact en u voelt niet langer de schommeling van de marktprijzen.

Door voor een Poweo Fix aanbod te kiezen, bespaart u niet enkel op uw gas- en elektriciteitsfactuur, maar geniet u ook van de vakkennis van een leverancier met meer dan 10 jaar ervaring.

Wat heb ik nodig om in te tekenen?

Hoe intekenen bij Poweo (2 keuzes):

  • Ik teken online in, 24 u/24 en 7/7, in enkele minuten.
  • Ik bel een Poweo adviseur op het gratis nummer 0800 291 91

Om in te tekenen, heb ik de volgende elementen nodig:

  • Mijn bankgegevens (IBAN)
  • Mijn EAN-code
  • Indien mogelijk, de meterstand van de teller(s)

Wat verandert:

  • De prijs, die blijvend goedkoper is

  • Een eenvoudig aanbod tegen een vaste prijs
  • Een Klantendienst die naar u luistert

Wat niet verandert:

  • Zelfde kwaliteit van de energie verdeeld door mijn DNB (Distributienetbeheerder)
  • Zelfde teller
  • De jaarlijkse meterstandopname wordt nog steeds door mijn DNB uitgevoerd

Enkel voordelen, geen risico's!

  • Snel, eenvoudig en zonder administratieve stappen
  • Vrijblijvend, geen uitstapkosten
  • Geen afsluiting van energie, dezelfde teller

×
Poweo Le 1er juillet 2014, Direct Énergie s'internationalise et se lance sur le marché belge sous la marque « Poweo by Direct Energie » ou www.poweo.be 0800 291 91 http://www.poweo.be/fileadmin/templates/img/logo-belgique.svg