Poweo wordt Lampiris
voor mijn elektriciteit en/of gas

Ik ben nog geen klant

Om klant te worden bij Lampiris : 

  • Ik word online klant in enkele minuten (elke dag de klok rond).
  • Ik bel een Lampiris-medewerker op het gratis nummer
    0800 40 123 (maandag tot vrijdag van 8 tot 19 u.).

Ik sluit een contract voor particulieren af 

Wil je klant worden en groene energie ontvangen?
Ga dan naar  lampiris.be.

Ik ben al klant

Al onze diensten blijven beschikbaar :

  • Ik meld me aan bij mijn MyPoweo-klantenzone.

  • Ik neem contact op met de Poweo-klantendienst op 078 79 04 79 (maandag tot vrijdag van 9 tot 18 u.). 


Ik meld me aan  bij MyPoweo

Hebt u nog vragen? Raadpleeg onze FAQ en aarzel niet om contact op te nemen met de klantendienst van Poweo via het contactformulier.

Poweo wordt Lampiris. Wat verandert er voor mij?

Beste Poweo-klanten, maak u geen zorgen, er verandert niets voor u. Uw contract blijft zoals het is: net als vroeger bespaart u geld met groene energie van 1000 lokale producenten.

U hoeft helemaal niets te doen!  Uw energielevering gaat gewoon door en wij blijven uiteraard ter beschikking om al uw vragen te beantwoorden. Neem zeker eens een kijkje bij onze antwoorden op meest gestelde vragen.

Log in via de klantenzone MyPoweo om al uw documenten te raadplegen of uw gegevens aan te passen.

Onze klantendienst blijft ook telefonisch bereikbaar op het nummer 078 79 04 79.

Hoe wordt u Lampiris-klant?

U kunt uw energieverbruik simuleren en rechtstreeks intekenen op de site www.lampiris.be. De simulatie vertelt u welk tarief het best aansluit op uw situatie.

Is de klantenzone veranderd?

Nee, uw klantenzone MyPoweo is niet veranderd en blijft 24/24 en 7/7 toegankelijk. U hebt zoals gewoonlijk toegang tot de klantenzone tot u uw 1e factuur van Lampiris ontvangt, in mei.

Vanaf dan zult u in MyPoweo nog steeds uw voorgaande facturen kunnen raadplegen, maar zullen uw volgende facturen en allerlei andere functies beschikbaar zijn via de klantenzone van Lampiris.

Hoe kan ik een duplicaat van mijn factuur ontvangen?

Via de klantenzone MyPoweo hebt u 24/7 toegang tot al uw documenten! U kunt op elk moment uw documenten downloaden: uw maandelijkse voorschotfactuur, afrekening, creditnota enz. Surf naar MyPoweo.

Hoe wordt het bedrag van mijn maandelijkse voorschot berekend?

U betaalt maandelijks een voorschot op het totale bedrag van uw jaarlijkse energieverbruik. Dat verbruik wordt geschat over een volledig jaar, maar die periode kan variëren naargelang uw situatie, bijvoorbeeld wanneer u verhuisd bent of van leverancier verandert.

Een voorbeeld:

Mijn maandelijkse voorschot wordt geschat op € 50 per maand voor een jaarlijks verbruik in kWh van € 600 (of € 50 x 12 maanden)

In de zomer verbruik ik minder energie (minder verwarming en tv, en bovendien ga ik op vakantie), waardoor mijn reële verbruik in kWh overeenkomt met € 25 per maand.

In de winter verbruik ik meer energie (meer verwarming, ik gebruik de oven vaker voor warme gerechten en neem regelmatig een lang warm bad in plaats van een korte douche), zodat mijn verbruik in kWh naar € 70 per maand stijgt.

We verdelen het totale energieverbruik op jaarbasis over 12 maanden om een maandelijks bedrag te bepalen.

Hebt u uiteindelijk meer of minder verbruikt? Wij maken een afrekening zodra uw lokale netbeheerder ons uw recentste meterstanden heeft doorgegeven. Die meterstanden komen overeen met uw reële verbruik van het afgelopen jaar.

Onze Algemene verkoopvoorwaarden zijn gewijzigd.

U kunt hier de nieuwe versie van onze Algemene verkoopvoorwaarden raadplegen.

×
Poweo Le 1er juillet 2014, Direct Énergie s'internationalise et se lance sur le marché belge sous la marque « Poweo » ou www.poweo.be 0800 291 91 https://www.poweo.be/fileadmin/templates/img/logo-belgique.svg